Software løsning med jer for øje

Gennem 40 år har vi hos Thanex rådgivet adskillige virksomheder og brancher omkring de mest optimale lagerløsninger for netop dem. Derfor ved vi også, hvor forskellige løsninger der findes. Alle har unikke behov, som vi ønsker at løse.

Sammen med Hänels lagerautomater følger en velfungerede software, der er kompatibelt med de mest gængse IT-systemer. Et komplet software system sikrer den fulde udnyttelse af investeringen. Softwaren er forberedt på at modtage og sende data fra alle kendte systemer såsom SAP, Navision, Axapta og mange flere.

Hvad kan det?

Software systemet er meget brugervenligt og nemt at lære.

Programmet indeholder bl.a.:

  • Komplet lagerstyringshåndtering
  • Interface med kundens Host system for overføring af data
  • Styring af alle hylder (layout, placering og vægt) i modulerne
  • Pladsoptimering i modulerne
  • Forespørgsler og rapporter
  • Stregkode kontrol, som letter arbejdsgangen eller sikrer korrekt pluk/ilægning af varer
  • Yderligere brugere der har mulighed for at overvåge
  • Lagerstyring af stationære reoler m.v. eventuelt med håndterminaler
  • Tele-assistance ved fejlsøgning på automaten
  • Online hjælp
  •  Skræddersyede løsninger, der passer til virksomhedens behov

Det hele er med til at gøre jeres hverdag nemmere. Desuden kan vi analysere arbejdsgangen på jeres lager for at give tid til andre og mere værdiskabende opgaver end at plukke varer.

Personlig rådgivning omkring jeres software løsning

Når I samarbejder med Thanex om jeres lagerløsning, kan I forvente en personlig rådgivning. Vi går ind i hver eneste opgave med en forventning om at optimere lageret. Gennem de 40 år er det også lykkedes hver gang, så I kan roligt tage os med på råd.

Skal vi komme ud og måle op hos jer, udarbejde et layout og et prisoverslag, kan I kontakte os på telefon: 46 18 69 69 eller e-mail: [email protected].